Lördaag

Idag ska jag hjälpa min kompis med hennes lillebrors kalas ^^

Hehhe vi ska ha frågesport, ska till henne vid halv 10 tiden eller nått sånt ;)

Jag fyller år om 12 dagar , men de visste ni va ? ;o

Imån blir det liseberg ! Usch va kul de ska bli :D Inte vatt där på hela sommaren eftersom ja ska dit imån ;)

Jag vaknade halv 8 ;o Det var konstiigt, jag trodde ja skulle sova till klockan ringde klockan 9 iaf. Eftersom ja ska till min kompis halv 10 typp så var jag ju tvungen att vakna oxå ^^ Men klockan behövdes tydligen inte.

Nejj nu känner ja inte för o skriva mer ;)

Hahha ha det bäst !

-Jenniiiie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med Johns kalas. Han var här nyss och sålde tandborstar, singstar och en ficklampa. Tycker jag känner igen en del av det...

Ha en jättebra dag!

2009-09-12 @ 11:47:49
Postat av: felicia

grattis i förskott :) <3

2009-09-13 @ 21:11:23
URL: http://feliiiciah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0