Grattis !

GRATTIS ALICE !

Nu är du gamal :) 13 år ;o Hahha

Jag känner mejj såå liten, men jag blir ju tonåriing om exakt 2 veckor ;)

Men jag orkar inte vänta x)

Idag var jag i skolan, men träslöjdsläraren var inte där så vi hade hål timme i 1 tim o 20 min :D

De var kul (y) Så hade vi ju bild idag, alltid lika skojj :D Imån så ska vi till knutsgård och ha friluftsdag :)) Ganska kul faktiskt ! Jag och Amanda är i samma grupp ((: Skulle vilja vara med alla tjejerna men det går ju nt "/

Idag ska jag tråka och läsa lite läxor och bara ta det lungt (h)

Jag måste verkligen ta typp en macka nu, annars dör jag.. Känns det som iaf.

Men skriver kanske mer ikv :*

Pussar och kramar på folket <3 !

-Jenniiie

Kommentarer
Postat av: jenna

Hoppas din kompis får en bra födelsedag:D

Jenna<3

2009-09-10 @ 17:42:26
Postat av: Alice

Tack så mkt Jennie ! ^^ <3

2009-09-10 @ 18:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0