God jul ^^

Japp ! God jul, jag är trött så orkar inte skriva så mkt , inte för att ja brukar det i vanliga fall. Menmen !

Viktiga saker alla borde veta:

Alice fyller år om 2 dagar
JAG fyller år om 16 dagar
Imån är det skola
Det var äcklig mat i skolan idag
Jag ska ta med pengar imån
Jag fick en klubba av Jennifer idag
Jag kollade på idol idag
Jag kollade på andra avenyn idag
Jag ska snart lägga mejj
Jag är inne på msn
PÅ msn pratar jag bara med Aice ^^
Jag fick nyss rea på att Alice ska till tandläkaren imån
Jag ska få tandställning snart
Jag har en katt
Detta är en ganska lång lista
Jag somnar nu, typp
Gosan står och kollar på mig
Jag var i skolan idag
Jag fick ett kex i skolan idag
Alice skrev nyss på msn
Alice ska oxå sova nu typp ^^
Jag måste publicera detta inlägger nu så alice hinner läsa !
Det finns en massa information ni borde veta, men de får ni veta nån annan gång ^^
Nu är lista SLUT !





SES !

-Jennie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin blogg:D

2009-09-10 @ 16:18:30
Postat av: Jenniiiiie

Tack ! :DD

2009-09-10 @ 16:22:10
URL: http://tuggummiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0