Frisk (y)

Var i skolan idag och klarade hela dagen ;)

Jag har inte hunnit/orkat skriva innan idag, men de spelar väll ingen roll när på dagen jag skriver ?

Just nu kollar jag på Superstars på 3:an, sen ska jag kolla på lyxfällan och sen blir det nog sovtime ;) Jag måste orka med hela morgondagen oxå, sen så är det ledigt i .. 4 dagar :D Det är ju studiedag i 2 dagar med o.O

Jag fyller år om exakt 1 vecka :D ! Gud vad jag längtar <3 ;))

Nu ska jag hänga med i Superstars ^^

Det skulle vara gulligt om ni kommenterade oxå? (a) Ni får en stor puss om ni kommenterar ;)

Ha en toppen kväll ! :*

-Jenniiie the frisk one (y)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en riktigt bra dag idag så ses vi i em!

2009-09-18 @ 07:36:16
Postat av: Jenniiiie

Heh jepp ;)

2009-09-19 @ 15:54:55
URL: http://tuggummiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0