Ännu en onödig lista

Hmmf, ja för ett tag sen skrev jag en lång lista om det som ploppade upp i huvet, så här kommer ännu en^^


Jag fyller år om 1 dag, alltså imån ^^
I skolan var det äckelmat som vanlligt
Glömde pengar idag oxå -.-
Jag har fått många grattis mejl på gSm
Pappa hittade sin laddare nyss
Jag kollar på TV
Pappa tkr inte han har nån plats på toahyllorna x))
Imån ärre bild
På lördag är det TC disco
Becca loggade nyss in på msn
Jag har beställt potatisgratäng till imån
Jag är inne på gSm.. Tror jag -.-
Imån ska jag äta kanel bullar >.>
Mamma gav mig just mitt diadem o.O
Jag har städat i trappan idag (y)
Jag vet nt riktigt vad jag ska skriva :S
Ska hitta nått bra och skriva !


Kommentarer
Postat av: syster

Fin lista. Grattis i förskott. Finns en hälsning på min blogg också

2009-09-23 @ 20:32:55
URL: http://allaboutnothing.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

Ok ! Ska kolla :)

2009-09-26 @ 09:38:33
URL: http://tuggummiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0