2DagarKvar

Jag fyller år om 2 dagar ! :))

Egentligen får jag inte nämna det för då kommer säkert nått oturligt och hända o.O

Men om jag skulle nämt det skulle jag sagt att det var 2 dagar kvar ;)

Det var ju lediigt idag och igår (y) Så jag har vatt med kompisar och simhallen ^^

Idag var jag på stan med min kompis, för jag skulle säga vad jag önskade mig, och då sa jag lite saker, och undra vad hon köpte.. Försökte titta in i påsen, men jag såg inget -.-

Jag har faktiskt gjort matteläxan o.O Bra va !?

Hhaha nejj, men det var bara åtta tal, men jag tkt jag var duktig ändå ^.^

Jag har preciis badat så är ren och fin nu x)

Ska upp till TV:n

Pussar på folket <3

-Jenniiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0