090909

Hahha idag är det 090909 :)

Jag fyller år om 15 dagar !! Och Alice fyller ju år imorgon <3 Grattis i förskott ! :DD

Ja, jag hittade nårra gamla dataspel idag, som Petsson och Findus, Pippi Långstrump, Lek och lär :)

Spelade lite innan. Kom ihg hur svårt jag tyckte det var närjag var liten ^^

Ajja, för o sammanfatta skoldagen :

Roligaste lektion: Franskan/Gympan

På Franska höll jag, Lovisa o Louise på o skratta ihjäl oss , vi gjorde en slags dans x)
På gympan åkte vi , ehmm, typp Wadeboard, nejj okejj har ingen aning om hur det stavas Hhaha ! :) Men de var askul iaf ! x) Jag ramlade nårra gångar, men de gick bra! Enda gången jag stod upp fick Maja hålla i mejj ^^

Tråkigaste lektionen idag : Matte o SO..

Gillar inte, är inte bra på nått av de ^^

Men nu ska jag spela nått spel x)

Hahha ha de gött <3

- Jennniiiee
 

P.S. Alice har oxå Franska ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Hihi, tack ! <3

Dsm ^^



Gillar inte heller matte och SO, det är långtråkigt .. -.-



Hehe, Japp! Det har jag ;D ^^



Kramisar på dig Jennie ! ;)) <3

2009-09-09 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0