Nattie folket ! <3

Nu ska jag snart sova ^^ Jag är inte trött men ja ska åka till Kalmar imån ganska tidigt .. Men de ska bli jättekul :)

Nu kommer gårdagens dag med Thea !

Först så kom ja jju typp 10 i och så kunde ja ju inte gå ur bilen för de var en jäkla vattenpöl i vägen x) Så jag fick komma ut på nått weirdo sätt. Sen så gick vi in o satte oss vid datan och kollade på lite klipp på youtube, så kollade ja runt i hennes rum lite ^^ Sen kommer vi till en av de rolligaste sakerna på hela dagen.. När vi skulle laga mat x))) Hahha vi skulle äta Pasta o nån curry sås.. Så thea satte igång vattnet och började lite med såsen, men de skullle vara liite lök i så jag sprang iväg med kastrullen x) Men jag kom tillbaka med den efter ett tag .. Sen så hällde vi i spaghettin o fixade lite med såsen. Jag hade ne disktrasa på huvudet (?) och jag tappade disktrasan i spaghetti grytan x) De var ruuligt ^^ Men sen så skulle Thea hälla i curryn... Och det blev en aning för mkt x) Och de var stark curry ^^ Sen så lekte jag Superdiskwoman, så jag hade disktrasa, skrapsak o en disksvamp på huvudet, och en diskborste i handen ^^ Sen så skulle vi äta .. Och jag äter som en griis x) Jag tappade spaghetti på mejj minst 10 ggr o sen när Thea gick på toa hällde ja på jättemkt sås på hennes tallrik (y) Det var roligtroligt :D Men vi var tvugna o diska , vikket jag suger på så jag gick på toa ist ^^ Men sen var jag tvugen o komma tbx o hjälpa till -.- Men vi åt CITRONKRÄMS SAK ! :D <3 Jag älskar Citronkräm <3 Jag fick inte mer citron kräm sen ;( Men jag överlevde (y) Sen gick vi in på hennes rum igen och satte oss vid datan och spelade dessa spel : Money tree, det var kuliigt ^^ Och så spelade vi Plants vs Zombie, och gräsklippan ägde zombierna ! (y) Och innan allt spelade vi matlagnings spel, men jag fick inte göra svåra rätter för ja sabbade för thea :DD Sen bakade vi... Chokladbollar ! Men dom hade inte havre så vi to special K ist ^^ Ovh de blev inte så mkt o diska (yy) Men vi bakade faktiskt chokladbolarna innan vi spelade Plants vs Zombies ;o Men ajja Chokladbollarna blev jättegoda ! Och "crispiga" enligt Thea ? x) Men sen så var vi inne på internet lite som thea har döpt till intern(a)t ? x))))) Ajja sen var jag tvungen o åka hem. Jag åkte hem kl halv 7 för er som ville veta ! Och kom då 10 i elva som står i början ..

Men nu ska jag sova ! Och vi tog massa med bilder btw ! Men dom kommer när thea har skickat dom om de nu händer x))

Ha de bäst <3 :*

Kommentarer
Postat av: Thea

du kom faktiskt vid 11.



och du glömde att skriva att du är rädd för rockringar

2009-11-01 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0