IKEA

Jag är väldigt trött, så de kanske inte blir så långt inlägg med det märker man, eftersom ja har ganska mkt o berätta !

Idag har jag, anna o mamma varit i Kalmar, elr ja.. Anna bor ju i Kalmar x) Men jag o mamma åkte till hennes på morgonen halv 8  -.- Vikket betyder att jag gick upp klockan 7. Men vi kom fram ungefär klockan 9 oså åt vi frukost o kollade lite på tv osånt :) Sen åkte vi til ikea o där vid ;) Först gick vi in i ett ny öppnat modevaruhus (y) Jag köpte 2 par byxor och ett par skor. Sen gick vi över till ikea, där var vi lite längre o handlade lite mer :P Vi handlade : Vägg klocka, väckarklocka, skrivbord (nattuksbord, men anna sa skrivbord xD), lampa , tofflor, smutstvätt sak (?) mm ! Men jag ska ju såklart ta kort på rummet när de är klart ! När vi hade handlat klart o ätit oså åkte vi och handlade på City gross ^^ Men vi åkte hem till anna o emil efter att vi handlat klart (y) Så åt vi kladdkaka o kollade på tv. Sen åkte ja o mamma hem. Vi kom hem ungefär kvart över 4. Så jag satte mejj vid datan o mamma vilade. Sen plockade jag in alla saker från bilen ! Även de tunga (y) Och nu har jag röjt ut allt från mitt rum :)) Imån ska vi flytta möblerna o måla om osånt !

 

Nu ska ja göra nått annat !

 

Ha de bäst :*


Kommentarer
Postat av: Kaos

tjenatjena, cool design, jätte fin bild :) Ha det gött! Kaos@gosupermodel

2009-10-31 @ 23:34:17
Postat av: Erica C: (Icca1@gSm)

Shoo :D

Snygg blogg! ^^

Bor du nära Kalmar? :O Jag bor inte så långt ifrån :D Haha, jag ville bara säga det ;D

Kram Icca1@gSm <3

2009-11-01 @ 20:34:30
Postat av: Jenniiie

Nejj det är inte jag som bor i Kalmar :) Det är min syrra :D <3

2009-11-07 @ 14:54:09
URL: http://tuggummiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0