Höststädning

Idag var det höst städning i kvarteret, jag plockade upp maskros saker och tog upp ogräs ur sanden (y)
Jag sitter här och kollar på , fotboll -.- Hah, nejj men ja kollar inte men det är de som är på på tvn, de märks att inte jag  har valt ;) Min kompis gick precis, men hon skulle komma tillbaka (y) Ska försöka fixa med bloggen ^^ Becca (försökte iaf) lära mejj hur man gjorde , men jag brukar ju inte fatta nått ;D Men de skadar ju inte o försöka när man har lite ledig tid ;)) Vi får gäster sen så då blirre fika (h)
Men nu ska jag försöka fixa en snygg header iaf ! Men det är VERKLIGEN inget fel på Beccas header som hon gjorde åt mej ! Men jag tycker att ni kan kolla in hennes blogg ? Klicka ----> Becca's blogg här !

Juste , jag sa ju igår att jag skulle sätta in lite mer videoklipp ! Så här kommer ett ;)




;))


Kommentera oxå ? Då blir Jenniiie glah ^^


Ha de bäst :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0