Gosigt ^^

Ja, min katt och jag goosar ;))

Jag har precis kommit hem efter att ha ätit med min kompis, hennes mamma och en annan ^^ De var ruuligt, ska försöka ladda upp nån bild senare.

Jag är väldans trött ikv ;o Så ska snart lägga mejj ^^ Tror ja iaf ...

Ajja, jag ska skriva mer än i dag på morgonen , men de har jag nog redan gjort efterssom ja inte hann skriva så mkt då .

Just nu är det Nyheter på tv -.- Hahha jag har typp aldriig valt tv kanal när jag skriver, kanske därför ja skriver ? ;D

Nu ska jag berätta mina höstlovsplaner !

Mån - Va med kompis (Lovisa)
Tis - Städa -.-
Ons- Va med kompis (Thea)
Tors - Städa -.-
Fre - Åka till Kalmar (IKEA)
Lör - Göra om rum
Sön - Göra om rum

Men om ni är lediga tis ellr Tors så kan ni ju riinga ? <3 ;))

Ska hitta nått spännande klipp o lägga in x)

Hahha hejjdå o ha de bäst <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0