:(

Jag var hos tandlläkaren idag, för jag ska ju få tandställning.. Så idag så satte som dit 4 gummiband som ska flytta tänderna lite för att de ska bli mellanrum så tandställningen som ska sitte i gomme får plats, och det gör så ont ! Jag kan inte tugga ;o Men åt pannkakor idag iaf ^^ (y) Men vill bara pilla bort gummibanden! Uschii, hoppas jag får ta bort de nästan tordag ja kmr dit ^^


Jag har tråkig, kollar på TV, men har verkligen inget spännande o göra .. Ikv ska vi hämta mamma på tågstationen, och imån ska jag till tågstationen för ja ska till min kära syster i Kalmar ;) Så komemr nog inte hinna skriva så mkt "/ Men jag skriver nog på söndag när ja kommer hem ;D

Ajja ! Ska kolla på film nu, oh hitta på nått bättre o göra :))



PUSS !


-Jenniiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0