Vaccin

Nu har jag oxå tagit vaccinet mot svininfluensan! TC var ju typp den sista skolan som fick det "/ Ajja, jag vill inte skrämma upp de som inte tagit sprutan ännu, men jag tyckte det gjorde ont när sprutan väl var inne .. Men sen så tyckte jag inte att det gjorde ont i armen, som alla andra i min klass som tog den tyckte, de kunde ju knappt lyfta armen.. Men de kändes inte ett dugg på mejj ! Men nu när jag var på teatern började de göra ont ! Så nu sitter jag har och det gör ganska ont och skirva men men! Ni måste ju ha något att läsa :) Nu kolar jag på Ullared :D Det är faktiskt väldigt kul ;) Men för er som inte har sett det så handlar det om de stora varuhuset Gekås i Ullared. Där dom följer olika personer som kommer och handlar och folk som jobbar där. De är underhållning enligt mig ! Det är på måndagar på kanal 5 klockan 8. Lagom till att jag har kommit hem från teater (y) Hahah detta är ett av mina längsta inlägg, och nyss skrev jag att det gjorde ont att skriva med vänster x) Hahha ajja jag har ju en del och berätta ;D Eller ja , jag har inte lika mkt o berätta nu ... Hahah jaja ! Vi ska snart äta, det blir potatismos (pulvermos) och korv .. Helt OK.

Idag var de helt OK i skolan oxå för den delen ;) Först hade vi SO, sedan svenska och vaccintagning, så jag missade det mesta av svenskan (y) Sen var det Lunch ( fiskgratäng x( ) men jag åt bara 1 ½ knäckebröd, sen gick jag o Matilda runt lite o sen så had evi B-språk ( Franska ) och vi skulle få göra om våra läxförhör för att vi var så dåliga xD Hhahahhahahahha ! Sen var det elevens val, där jag då har teater ! Det var faktiskt jättekul ;) Mén Erika var siick, så vi fick klara oss utan henne idag ! Sen på kvällen var det teater och nu så ska jag äta ;)

Ciao !

-Ha det bäst :*

Kommentarer
Postat av: Moa

SV:haha det viste jag inte själv har däremot inte sett di blogg ;D

2009-11-30 @ 22:37:55
URL: http://tuggummiplaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0