Simhallen

Idag ska vi till Simhallen med klassen .. Så jag ska cykla till Simhallen lite tidigare idag så ja kommer i tid ;) Jag har precis vaknat och jag sitter i min säng och har kollat lite på vänner. Vi ska göra klart mitt rum i helgen, men vi fixar väll lite i veckan antar jag :) Usch de svider i mina ögon, inte så jättemkt men lite :P Ojj jag kommer verkligen inte på nptt mer och skriva nu :S Har suttit o bara stirrwt på datan ett tag x) Så jag ska försöka skriva mer senare idag ! 

Ciao ! <3

Ha det bäst :* 

Kommentarer
Postat av: Iris

Hej!



Jättefin blogg!!

Jag älskar dig header!

Besök gärna min...



Kram <3

2009-11-04 @ 19:42:03
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0