New room

Mitt rum är klart ! :D Jag ska lägga in en bild på det såklart, men jag har inte hunnit ta någon ;p
Eller jag är nästan klar, vi ska sätte upp en fönsterbräda och kanske köpa en matta oxå ;) Men jag tkr att mitt rum räknas som klart ;o Thihii. Idag kommer Luna så jag ska va med henne och ikv så har jag inga planer.. Ajja, imån är det skola.. Denna helgen har gått otroligt fort, men det gjorde hela denna veckan faktiskt :D
Just nu kollar jag på vänner såklart, men efter detta avsnittet får jag gå och göra mej klar :) Men detta var ju det sista avsnittet på denna skivan så ! ^^

Ha det bäst allihopa :*


Kommentarer
Postat av: REBECCADENBÄSTA:*

Först trodde jag det stod New Moon ;p

2009-11-09 @ 20:54:17
URL: http://rrebeccawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0