Dålig uppdatering

Förlåt att det har vatt så dålig uppdatering, men datorn har vatt så seg när ja ska blogga, oså har jag ju fixat med mitt rum, men det är inte klart ännu, men inte jättejätte mkt kvar, men en hel deel :P
Och  i Söndags dök Thea upp, detkr jag är toppen ! Jag tkt de var jättekul att Thea kom :) Vi var ute (i nån minut), vi spelade Wii, vi spelade Plants vs Zombies xD (y)

Jag ska till skolan om en och en halv timme eftersom vi har sovmorgon. 
De är verkligen jättekallt här :S Men jag ska ta en filt :) Och frukost ! 

Jag gick upp klockan 7 och sen satte jag mejj vid tv:n och satte på 5:an dårrå :) Som jag sitter och kollar på nu såklart ! :D 

Men nu ska jag göra morgonsaker ! :D 

Hejjs <3 

Och ha de bäst :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0