Sjuk !

Jepp, jag blev sjuk av vaccinet -.- För det första så kunde jag inte sova nått i natt för så fort jag vände mejj och la mig på vänster armen så vaknade jag ... För det andra så har jag varit jätte snurrig idag så haft ganska svårt o gå eftersom allt snurrar o krymper o håller på :S Och för det tredje så hade jag en hemsk huvudvärk på förmiddan "/ Och tyvärr så har jag fortfarande ont i armen, o illamående så fort jag reser mejj, men jag får hoppas att de har gått över til imån så att jag kan gå till skolan.


Aya idag har jag pysslat och hållt på ! Jag har gjort gamla fulla saker tilll nya ffina saker :D Hahah de blev jättefint faktiskt :) Jag gjorde om ett kollegieblock och en läskburk !

Hahha sen orkade jag inte mera :) Jag har mest vilat idag .. Men nu ska jag försöka sova ! (igen)


Hejjdå !


-Ha det bäst :*

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag hade exakt samma sak som du dagen efter jag tagit sprutan!

Jag hade också huvudvärk,var snurrig, kunde inte sova, blev illamående så fort jag reste mig upp.. och så..



^^

2009-12-10 @ 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0