Jullov <3

Wiiie det är jullov ! :D Vi slutade 10 i 11 idag (y' Så det var ju helt toppen ! Så harj ga åkt pulka idag med x) De var lite läskigt (h)

Jag är sämst på o blogga, men de kanske blir mer på jullovet .. ? :D

De hoppas vi på !! :D Jag ska göra en ny blogg header imån, eller ikv.. Man får se ! ;)
Jag kollar på tv, o  håller på o somna -.- Så ska gå upp o sätta på en bra film o mysa :) Sen ska jag sova ! :D zzZZZzz 

Haha ^^ Btw, nån som vill hitta på nått på jullovet ! Kommer inte åka bort typp nån gång -.- Haha ^^

En onödig lista kommer här <3

- Jullov idag
- Har fixar 5 presenter typp -.-
- 6 dagar kvar till jul, snart bara 5 :D
- Jag VILL ha en mobil, men kommer inte o få :(
- Jag är trött trött trött !
- Tv:n är tråkig
- Jag gäspade nyss
- Jag har en hatt på huvudet ^^
- Jag är inne på msn
- Mina ögon föll nyss ihop
- Jag gäspade igen
- Jag vann en biobiljett i skolan idag (y'
- Jag känner att jag inte riktigt vet vad ja ska skriva
- Loggar in på Facebook...
- Fryser lite..
- Fryser inte så mkt längre
- Tycker att listan borde vara längre
- Ähmm
- God jul :)
- Säger hejdå
-Ha det bäst :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0