Jag är friisk

Nu är ja frisk ! (y) Fast de  var ja i torsdags oxå, men då bloggade ja inte xd

Eric & Tove hänger löst i idol !!! Och jag hejjar ju på dom 2, o nån av som måste hem idah ;( Men nån av dom kommer till final ! :D Med Calle.. Aya !

Jag är ganska trött ;o Men de är coolt o vara trött :D Thihi så man kan upp o öva läxa o städa rummet oså imån ju ! (n)


hahhah x))

Oh no ! Tove åkte ut ;( Men ja ville inte att Eric skulle ut heller .. Jag ville ha ut Calle "/ Men han är ju bra, men Eric o Tove är ju bättre ! (a'

För första året vann ju Daniel, sen Agnes, sen Markus, sen Marie, sen Kevin och nu skulle ju Tove vinna ! Då är de ju : Kille, tjej, kille, tjej, kille & TJEJ ! Åhh de är ju ett mönster -.- '


Aya ja ska kanske sova snart .. Men de märker man ! Hejjdå jag bloggar nog imån så kolla in de ;) <3



-Ha det bäst :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0